Jump to content

Post T Amsterdam CS


signalsoftRC

Recommended Posts

  • 7 months later...

Het is nu officieel: We gaan Post T Amsterdam CS doen.

Het welbekende NX-tableau van Amsterdam. Ingeklemd tussen Singelgracht en Muiderpoort.

Wat zal Post T Amsterdam CS bieden:

- Alles wat in Hengelo zit (zonder overwegen natuurlijk)

- middenvoetbrugseintjes

- routeknopjes voor rijwegen

- bruggen (Westerdoksdoorvaart/Oosterdoksdoorvaart)

- en een HELEBOEL treinen meer

Dit tableau IS in je eentje te doen, maar met zijn tweetjes/drietjes nog veel leuker natuurlijk.

Vooraf hebben we betatesters nodig. Iedereen mag meedoen, als je de volgende voorwaarden kunt voldoen:

- breedband internet verbinding (de betatest loopt alleen maar als je internetverbinding hebt)

- Engelse taal min of meer machtig bent.

- bereid bent Amsterdam CS te spelen met 1, 2 of 3 mensen in Multiplayer.

- weet hoe je je router een poortje kunt openen

- geregistreerd zijn voor een van onze produkten.

- een motivatie kunt schrijven waarom JIJ denkt dat je betatester zou kunnen zijn.

Wat gaat er gebeuren:

- als je wordt toegelaten, krijg je via een link de laatste versie van Post T Amsterdam CS Beta

- een registratiecode voor de BETA

- een licentiesleutel voor de BETA

- toegang tot onze bugserver

stuur een email aan het bekende feedback email adres met als email onderwerp: "ASD BETA". (dit is je eerste test... je kunt het vinden in onze manuals)

Alleen die mensen die toegelaten worden, krijgen antwoord per email.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Handleiding ben ik net aan 't afmaken. En ja, er komt weer een korting voor de vaste klanten.

Link to comment
Share on other sites

Hou je creditcard maar gereed want dit is een Must Have!!!! :rolleyes: :rolleyes:

Betatester B)

Link to comment
Share on other sites

Het is zeker een Must to Have. Af en toe behoorlijk druk maar altijd gezellig.

Aankomende Internationale treinen die leeg naar het opstel moeten, of hiervan aankomen.

Zelfs de buurtposten werken prima mee.

Ik wil het origineel :D.

Beta tester.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er weken van gebaald dat ik niet mee kon doen aan de bètatests ivm examens/tentamens, maar nu dank ik de school er toch voor omdat de verrassing morgen wel compleet is :D

Een net niet bètatester B)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er weken van gebaald dat ik niet mee kon doen aan de bètatests ivm examens/tentamens, maar nu dank ik de school er toch voor omdat de verrassing morgen wel compleet is :D

Een net niet bètatester B)

Hoezo morgen ? Ik heb em uren geleden al via Signalsoft gedownload ! Super en het lange wachten waard.

Enorme complimenten aan het team (en hopelijk ook de testers).

grts, Ad Meeuse

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net betaald enzo, maar als ik dan probeer te downloaden gebeurt er niets.

EDIT: zul je altijd zien. Nu doet die het wel; en dank voor het snelle toesturen van de registratiecode!

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag eens effe gedownload en na een paar uurtjes spelen kan ik niet anders zeggen dan dat Richard en z'n team me voor de derde keer verbaasd hebben. Na Hengelo dacht ik toch wel alle 'ins-and-outs' van GRS-NX-simulaties had gezien. Maar Amsterdam brengt alles toch weer naar een heel nieuw niveau. Enigszins wennen is dat de treinen (net zoals in Arnhem '65) zich alleen middels de zoemer aankondigen, na Hengelo was ik toch wel gewend geraakt aan de bel die je iets meer tijd gaf om vooraf een rijweg te kiezen.

Ook de hele weergave van het onbeveiligde gebied is een zeer welkome toevoeging aan het scala, net zoals de knipperende balkjes in het treinoverzicht als het een minuut voor vertrektijd is (stiekem overgenomen uit de huidige procesleiding?). Overigens, zowel het onbeveiligde gebied als de knipperende balkjes zouden ook in Hengelo niet misstaan, komen die nog in de update voor Hengelo?

Soms kom je dan ook weer leuke dingen tegen. Waarom rijdt de machinist niet weg vanaf spoor 7a richting Sgra? Ik heb toch een rijweg ingesteld vanaf sein 94... na alles grondig te hebben gecheckt en de machinist eens gebeld te hebben met de vraag waarom 'ie niet rijdt kom ik erachter dat ik één klein, maar cruciaal dingetje vergeten ben. De trein staat voor sein 102 en heeft geen rijweg vanaf dat sein naar het einde van het perron... :unsure:.

In het begin maakte ik het mijn collega's op Sgra en Ass ook niet erg gemakkelijk door lukraak treinen in westelijke richting weg te sturen (te eigenwijs/nieuwsgierig om de plaatselijke bekendheid door te lezen), dus ook via de sporen SA en SC, en daar werden de machinisten toch niet zo vrolijk van, die meldden zich vervolgens bij mij om te vertellen dat sein SGRA496 al enkele minuten rood toonde... wellicht had ik mijn collega met twee tegenover elkaar staande treinen opgescheept en wist hij niet zo goed hoe dit op te lossen.

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam was/is een heel leuk projekt geweest om te maken. De vele betatesters worden ZEER bedankt voor de enthousiaste medewerken.

Ook ik heb veel geleerd bij het dispatchen in Amsterdam. Ook onszelf afgevraagd: waarom hebben ze dat zus en zo gedaan? Door het een paar uur te werken ontdek ok ik: oh DAAROM... logisch...

de dienstregeling was een geweldige klus en wordt nog verder uitgebreid (we trappen nog geen stelletjes af en zo...)

Er zijn nog twee kleinigheidjes die me niet bevallen: treinnummers die niet verdwijnen bij de uitgangen (trein is weg, maar nummertje blijft) en de vrije ruimte lassen) beide een lastig klusje. De gebruiker merkt 't niet zo erg. Ik wel. :-)

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam was/is een heel leuk projekt geweest om te maken. De vele betatesters worden ZEER bedankt voor de enthousiaste medewerken.

Ook ik heb veel geleerd bij het dispatchen in Amsterdam. Ook onszelf afgevraagd: waarom hebben ze dat zus en zo gedaan? Door het een paar uur te werken ontdek ok ik: oh DAAROM... logisch...

de dienstregeling was een geweldige klus en wordt nog verder uitgebreid (we trappen nog geen stelletjes af en zo...)

Er zijn nog twee kleinigheidjes die me niet bevallen: treinnummers die niet verdwijnen bij de uitgangen (trein is weg, maar nummertje blijft) en de vrije ruimte lassen) beide een lastig klusje. De gebruiker merkt 't niet zo erg. Ik wel. :-)

Hoe snel na de betaling kan ik Amsterdam Downloaden?

Link to comment
Share on other sites

Bij mij zat er tussen de 5 en 10 min tussen, dus zo je hem nu moeten kunnen downloaden of je hebt hem nu al binnen gehaald.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu al een aantal keer de 9700 en 5700 over MV gekregen van de trdl Asdm, terwijl daar niet echt een reden voor was. Ook stellen de buren soms een overduidelijke rijweg niet in met het excuus 'te lage prioriteit', terwijl er geen andere trein in zicht is.

Ook staat er op nummer 61 van de CTA-rol 'Groning', is dat een typfout of was dat in het echt ook zo?

Al met al zeker een leuke simulatie hoor!

Link to comment
Share on other sites

Bij mij zat er tussen de 5 en 10 min tussen, dus zo je hem nu moeten kunnen downloaden of je hebt hem nu al binnen gehaald.

En nu doet hij het ook. Bedankt voor het antwoordt.

Nee toch niet. Er opent wel een tabblad, maar er gebeurt verder niets.

Edited by Fred
Link to comment
Share on other sites

Zelfde ervaring, sinds vrijdag ca 2300 uur geen download mogelijk.

Wel van vorige bestellingen, dus het ligt niet aan mijn software ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Zelfde ervaring, sinds vrijdag ca 2300 uur geen download mogelijk.

Wel van vorige bestellingen, dus het ligt niet aan mijn software ofzo.

Wegens groot succes uitverkocht?? :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, of weekend break of onvoldoende registratiecodes of een wilde staking van het rijdend personeel.

Maar intussen zit ik op een schitterende database en ik kan er niets mee doen :(

Link to comment
Share on other sites

mmm.. download na aankop moet goed werken. Anders even Signalsoft in Nederland opbellen/emailen.

(ik heb 'm net in een email op deze post opmerkelijk gemaakt)

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het nu opgelost (Hartelijke dank aan Henk), maar of dat voor iedereen geldt ?

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het nu opgelost (Hartelijke dank aan Henk), maar of dat voor iedereen geldt ?

En bij mij doet hij het nu ook. Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.