Jump to content

Due to an server update, this forum will not be available for a number of hours on Sunday 26th of November!!!

Vanwege een serverupdate is dit forum op zondag 26 november 2017 een aantal uren niet beschikbaar!!

Aufgrund eines Serverupdates wird dieser Forum am Sonntag, den 26. November 2017 für einige Stunden nicht verfügbar sein!!!

Sign in to follow this  
PeteEHAM

Enkele vragen dienstregeling

Recommended Posts

PeteEHAM

Hallo,

Het gaat om de dienstregeling 201410010_Ruhrgebiet2013_timetable.

- Van trein 2-30302 mist de keeropdracht als ie aankomt op spoor 7.

- Trein 53961: rijdt naar EENW en daar loopt de loc om. Maar hoe? Als ik m op spoor 408 binnen neem, wil de loc niet verder rijden dan spoor 413, ondanks dat ik een rijweg heb ingesteld naar 428. Vanaf 413 kan ik geen rijweg instellen naar bijvoorbeeld 409. Ander "probleem" is dat volgens de rangeeropdrachten de loc vervolgens naar spoor 438 moet waar hij keert. Maar naar 438 kan geen rijweg ingesteld worden, alleen naar 925 of 924 waar hij het overige verkeer ontregelen kan (of ik moet het mis hebben). Ook is mij niet helemaal duidelijk waar hij uiteindelijk heen moet nadat de loc is omgelopen. Iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt voor t meedenken!

Helmut

Hallo Peet,

jij moet de rangeeropdrachten voor deeze trein verwijderen

1. keeren op spoor 428
  2. keeren op spoor 438

En for een rijweg naar 438 moet jij spoor 448 tijdelijk ontgrendelen.

De trein gaat naar EWAN (Wanne-Eickel Hbf) via EG (Gelsenkirchen Hbf) spoor 003-170-104-151...

Groetjes

Helmut

PeteEHAM

Danke Helmut!

:)