Jump to content

2 vragen

Digger57
 Share

Recommended Posts

Hey,

Tijdje niet op het forum geweest.

Vraag 1:

Zie nu bij forumdeel Braunschweig nog maar één draadje staan ("Inloggen op het forum").

Waar is de rest gebleven? Ik zie ook dat het symbool vóór Post-T Braunschweig Hbf (symbool met 2 aanhalingstekens) "greyed out" is (evenals "Tips en truukjes" overigens).

Vraag 2:

Ik heb mijn "My Documents" wegens ruimtegebrek op de systeempartitie verplaatst naar een andere schijf (Windows neemt in de loop van de tijd steeds meer ruimte en ik ben wat zuinig geweest met de oorspronkelijke grootte van deze partitie).

Nou werkt mijn licentie niet meer (bij herinvoeren van de sleutel een mededeling met iets van: "no access to My Documents... etc"). Auto-update werkt nu dus ook niet meer.

Licentie schijnt eenvoudigweg niet meer te werken bij verplaatsen van "My Documents".

Wat te doen? Ik heb al een re-install gedaan: helpt ook niet.

Alles weer terug zetten naar de oorspronkelijke partitie doe ik liever niet.

groet uit Roden (Dr.),

Jan

Vraag 2:

Ik heb mijn "My Documents" wegens ruimtegebrek op de systeempartitie verplaatst naar een andere schijf (Windows neemt in de loop van de tijd steeds meer ruimte en ik ben wat zuinig geweest met de oorspronkelijke grootte van deze partitie).

Nou werkt mijn licentie niet meer (bij herinvoeren van de sleutel een mededeling met iets van: "no access to My Documents... etc"). Auto-update werkt nu dus ook niet meer.

Licentie schijnt eenvoudigweg niet meer te werken bij verplaatsen van "My Documents".

Wat te doen? Ik heb al een re-install gedaan: helpt ook niet.

Alles weer terug zetten naar de oorspronkelijke partitie doe ik liever niet.

Kan je niet garanderen of het volgende je gaat helpen, maar onder Instellingen -> Vensters heb je een knop "Instellingen repareren".

Dit zet alles terug naar alsof je het programma voor de eerste maal geinstalleerd hebt.

Misschien dat met deze optie wat verkeerde instellingen gereset worden.

Je zult dan de licentie opnieuw moeten invoeren, maar ach, het werkt op dit moment toch al niet.

Controleer onder Instellingen -> Laden en Bewaren of daar ook een juiste verwijzing staat naar jouw "Mijn documenten"

Kan je niet garanderen of het volgende je gaat helpen, maar onder Instellingen -> Vensters heb je een knop "Instellingen repareren".

Dit zet alles terug naar alsof je het programma voor de eerste maal geinstalleerd hebt.

Misschien dat met deze optie wat verkeerde instellingen gereset worden.

Je zult dan de licentie opnieuw moeten invoeren, maar ach, het werkt op dit moment toch al niet.

Controleer onder Instellingen -> Laden en Bewaren of daar ook een juiste verwijzing staat naar jouw "Mijn documenten"

Wat jij voorstelde werkte niet, maar ik ben er inmiddels wél uit: gewoon in het register (met regedit o.i.d.) het pad naar de licentiesleutel aanpassen aan de nieuwe

opslagplek van de licentiesleutel. En dan doet-ie het weer!