Jump to content
Sign in to follow this  
PeteEHAM

Titel van dit subforum

Recommended Posts

TjoeTjoe

Aangepast. Dank voor de melding

broodje

Aan de andere kant heb ik het gevoel dat er maar 3 niet-duitsers zijn die Würzburg in bezit hebben en op dit forum actief zijn. En alle 3 kijken ze in het duitse forum voor de vragen en antwoorden. Wat dan aangaat had het ook 'Hoi Piepeloi' kunnen heten ;). 

Ik ben in ieder geval erg blij dat er zo iets als google translate bestaat... 

PeteEHAM

gooooooooogggggllllllleeeeeeeeeeee staat hier inderdaad ook regelmatig in de starthouding (alleen al omdat ik in Spanje woon en de Spaanse taal nog niet voldoende beheers) en al vanaf het moment dat het 1e Duitse stellwerk uitkwam. Ik kijk ook altijd in het Duitse gedeelte van het forum en persoonlijk vindt ik Helmut een goede bron van info, die zeker niet te beroerd is om iemand te helpen.

Hoeveel niet Duitsers NWH hebben gekocht zullen we (waarschijnlijk) nooit te weten komen, vindt ik ook niet interessant. Sowieso dacht ik ook 1 Brit en 1 uit de USA, kijkend naar de vlag bij de forumposts. Er zijn er inderdaad maar 3 NL-ers actief hier op t forum (tot nu toe).

Af en toe vindt ik het wat makkelijker om in m'n eigen moedertaal te spreken dan te translaten en dan is t fijn om "soortgenoten" te hebben.