Jump to content

Fragen zum Shop


mkl
 Share

Recommended Posts

Hallo,

 

ich wollte  soeben eine Bestellung im Shop tätigen und kann erstens im Warenkorb keine Punkte einlösen (nur Feschenk- & Aktionsgutschein) & zweitens, kann ich an der Kasse, keine Zahlungsart auswählen. Ich erhalte immer die Meldung "Warnung: Es sind keine Zahlungsverfahren verfügbar. Bitte kontaktieren Sie uns für Hilfe!" und einem ungütligem Link bei kontaktieren.

 

Da ich bei "Support" nur den Hinweis bekommen habe, das ins Forum zu schreiben, here we go.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.